Orginal message:
Hej Xxxxxxx!
Välkommen till Personlig coachning via Kundtjänst. Denna coachning kommer att hålla på i max 6 veckor, alternativt så avbryter vi denna coachning när du fått de tips och råd som du behöver.
Du önskade bli bättre på CV samt Hitta de lediga jobben.
Du behåller din kontakt med din ansvarige handläggare samt följer aktuell
handlingsplan som vanligt under denna coachning.
Jag kommer att kontakta dig via telefon för en första avstämning samt feedback
på ditt CV vid följande tillfälle;
Onsdagen 100127 kl.15.15
Med vänlig hälsning
Pxxxx Lxxxxxxxx
_________________________________________________________
Arbetsförmedlingen Kundtjänst
Öppettider: Måndag-fredag 8.00-22.00, lördag-söndag 10.00-16.00
Telefon: XXXX-xxxxxxxx
E-post: P xxxxx Lxxxxxxxx
Internet: http://www.arbetsformedlingen.se/
-----------------------------------------------------------------------
Kl är nu 16.00 & ingen har hört av sig..... Så är det att vara arbetslös, man ska sitta å vääääänta sen om man inte finns där ja då blir man pengalös också, väntetiden till Af via telefon är ca: 12 min vilket innebär att jag tar upp 12-15 min bara för att fråga var han tagit vägen (tid som han kanske ringer på) så vad ska man göra????... Fan va less man blir.... SATAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ringer nu & har plats 46 i kön tid nu:16.02. 47 min efter avtalad tid. Ska bli kul att se vad de har för ursäkt. Drygt att man är förbannad bara, stackars sate som kommer sitta på andra sidan linjen. kl:16.12 svarar de.
Svar: Han ska vara här men han finns inte här, vi ber om ursäkt, det måste blivit en miss någonstans. Jag ber honom kontakta dig för en ny tid... Tack & Adjö. Kl är nu 16.15, en timme av mitt liv äro bortkastat.
Ps: Fick en ny tid via mail : Hej Xxxxx!
Jag börjar med att be om ursäkt för att jag ej ringde dig igår, detta på grund
av VAB (Vård av barn), jag var tyvärr ej i tjänst när jag skulle ringa dig. Här kommer med anledning av detta en ny tid för coachning. Jag kontaktar dig vid följande tillfälle;
Måndagen 100201 kl.15.00
Ha det bra, vi hörs!
Med vänlig hälsning
Pxxx Lxxxxxx :Ds
Jävla bra förtroende man har för den här spillevinken nu!!!!
Någon som känner igen sig i det här & den behandlingen av arbetslösa? Hade jag inte svarat när han ringde hade de med största säkerhet dragit in all A-kassa mm för mig & hur svårt är det att bara ringa upp / maila & säga till sina kunder att man måste avboka tiden kan man undra?
Jävla båg hela systemet bara men jag kanske ska ta reda på om han verkligen var hemma för vab vid tidpunkten samt om han kanske också fick lön för tiden på Af då de faktiskt sa att han skulle vara där per telefon. Vad tycker ni?
Kan de jävlas så kan jag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Lämna gärna em liten ring på vattnet så man ser vart du fiskat :)