torsdag 22 april 2010

ber om usäkt!

Man ska inte be om ursäkt men är det befogat & inte privat tycker jag det är helt ok.
Mina vänner betyder så mycket mer än mitt eget liv liksom Östersjön & resterande av Sveriges vackra natur. Personer som försöker hänga ut mig som knarkare & vise versa ger jag inte mycket för, idioter allihopa. Jag försöker bara få människan att uppfatta att allt inte är som det borde, folk & folkslag runt oss bara ljuger. Är ni mer intresserade av fakta än om lögn bör ni nog tywärr inte lyssna allt för mycket på Media. Dessa jävla svin håller inne om allt som är av intresse för oss sportfiskare. Har ni tex hört något mer om Östersjön? Bara som exempel? Mitt huvud kommer säkert rulla för att jag fortsätter men för mig är det värt det, VEM är skyldig?

1 kommentar:

  1. hello .
    Hur är det fatt? Ser du har en anonym kommentar ,men skit i det , säkert avundsjuka för nått, anonyma fegisar är det endå ingen som reagerar på ;) Kram på dig

    SvaraRadera

Lämna gärna em liten ring på vattnet så man ser vart du fiskat :)