fredag 18 november 2011

Windows

Hur fan ska man kunna skicka något om man inte ens får igång datorn?
Köpte en dator på Elgiganten för någon månad sedan, de rekomenderade modellen varmt & jag fick den till ett jättebra pris men jag förstår varför. Har nu haft den inlämnad 2 ggr & allt de gjort är att ominstallera mjuvaran (Windows 7) Sen har den fungerat klockrent ca en vecka innan problemen börjar igen!

Jag har pysslat med & byggt ihop datorer själv men ändå står försäljaren & säger till mig att det inte är något fel utöver att den behöver ominstalleras, tjena din jävla fena. psykiskt hade jag kastat datorn i skallen på idioten när han menar att det är mitt fel att mjukvaran i datorn inte fungerar då jag installerat ett totalt värdelöst virusskydd & använt mig av utorrent. Jag frågar mig själv, sväljer, känner ilskan i kroppen, vänder mig om & går bort från honom.

Fiskekamraten som var med mig in & stod lite i bakgrunden såg min ilska & trodde jag skulle skalla idioten bakom disken, han hade rätt i det. Allt jag tänkte på va att rycka tag i slipsen å skalla fanskapet för att sedan avsluta med att kasta datorn över honom & begära en ny dator då det råkat hända en olycka vid inlämningen. Punkt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna em liten ring på vattnet så man ser vart du fiskat :)