tisdag 15 november 2011

Here we go again

Länge sedan man bloggade nu men med vintern framför näsan känns det som att det skulle kunna vara värt ett försök att återuppta bloggandets själ igen.

Det har hänt mycket det här året & tiden har inte funnits till för både än det ena å än det andra.
Fisket har varit extremt trögt & dagarna har inte räckt till riktigt men ändå har jag nog fått mer uträttat det här året som flutit än något år tidigare.

Idag är jag hemma från arbetet, magen som strejkade & förstörde allt i min planering, skiten for fram som värsta tsunamin & skapade kaos & tvivel runt sig, ni minns säkert jättevågen i Phuket, ja det var liknande kaos här om än inte riktigt samma omfattning av dödsoffer men ändå? Jag kan ju inte fiska!!!

Min son är i skolan & läser febrilt för att uppnå sina egna satta mål betygsmässigt.
Min särbo sover nog fortfarande efter en lång natts jobb.
Min nr:1 wobbler ligger & rostar i fiskelådan.
Suck*** Men en dag ska jag ta igen allt & resa mig från soffan, starkare än någonsin ska jag lyfta mitt trollingspö mot skyn & skrika - Va FAAAN ,, Trassel nu igen????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna em liten ring på vattnet så man ser vart du fiskat :)