tisdag 15 november 2011

Påhälsning

Va inne till mina gamla blog-vänner en sväng & hälsade på & det saftade sig i munnen direkt när jag öppnade dörren & kände lukten genom datorn STRANGE BAKERY.
Jag brukar ju baka ibland när andan faller på, ruccolabaguetter är väl den stora favoriten. Men att hitta dem bland alla kakor å mojänger är ju nära på ett livstidsarbete då sökfunktionerna fungerar som mitt  tidigare inlägg.De erbjuder lite udda saker som kantarell limpa & saker man kan baka utan att ha allt hemma vilket mig veterligen ingen annan ger ut recept på? Lite som att koka soppa på en spik kan man tycka emellanåt haha...

Hursomhelst så rekomenderar jag sidan varmt & det är underbara grabbar som håller i den bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna em liten ring på vattnet så man ser vart du fiskat :)