onsdag 16 november 2011

Portugal vs Bosnien 6-2????

Jag är ju ingen fotbollsfantast precis men ibland är det rätt kul som nu för exempel, Portugal tar emot Bosnien inför ett avgörande vem som ska gå vidare till EM.
Inget av lagen överpresterade vad det kändes i första halvlek men i slutet på den andra, rättare sagt när 90 min hade gått & det stod 6-2 till Portugal blåser domaren av matchen, matchslut trots att det va flera min tilläggstid?

Min första tanke var de stackarna som spelat på resultat & kanske missade sina resultat då de satt 7-2 som slutresultat & kanske vunnit stora pengar? Matchen förväntades bli jämn med tanke på deras tidigare möte.

Skulle jag spelat på ett resultat skulle jag nog blivit ursinnig, hur skulle ni känna om en dommarjävel blåser bort era 1000 lappar som kanske hade blivit miljonbelopp?
Jävligt skumt...? Får de alls göra så i en så stor match inför fulla läktare???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna em liten ring på vattnet så man ser vart du fiskat :)